Friday, October 25, 2013

Vefa Enver'in 2 Güzel Kitabını Hediye Ediyorum - Bayram Kutlaması



vefa enver in 2 guzel kitabini hediye ediyorum bayram kutlamasi 1


 Fuar öncesi kitaplığımı baştan sona tararım. Eksiklere bakarım, seri devamlılığını kontrol ederim. İşte kıyıda sizler için sakladığım hediyelik kitaplarımı yeniden fark ettim. Bir bayram hediyesi olsun istedim.


Haziran sonunda 13 aylık ''Vefa Enver'' kitap arayışımı tamamladım. Tüm kitaplarını topladım. İki yıldır satırlarından haberdarım. Çok çok sevdiğim karakterler oldu. Vefa Enver - VE Forumda aylarca dolaştım, okudum yorumladım nice güzel yazar adayını tanıdım. Neden bu güne kadar bahsetmedim bilemiyorum. Oysa birçok arkadaşımı da VEF hastası yaptım:) Belki özel yazı bir ara girebilirim. 


Vefa Enver'in kitaplarını alırken arada kampanyalarla karşılaştım. İşte bu esnada 2 kitabını fazladan almış oldum. Sizlerle bu kitapları buluşturmak istedim.


vefa enver in 2 guzel kitabini hediye ediyorum bayram kutlamasi 2


1 - Çocuk da Yapamadım Kariyer De


2- Bahse Var Mısın?


Bu iki güzel kitaptan birini kazanmak istiyorsanız buyurun çekilişe :)


Şartlar: Bloğumun takipçisi olmanız, OKK facebook sayfasını beğenmeniz TIKTIK, bu yazımı herkese açık şekilde twitter ya da facebook üzerinden duyurup linkler ile birlikte yorum bırakmanız.


Yorum kısmında istediğiniz kitabın ismini yazmanız yeterlidir.


Tarihler: Çekiliş 15 ekim - 21 ekim , Duyuru 22 ekim. Takipte kalın, bol şans.


Hayırlı bayramlar dilerim:)


Tarih84


No comments:

Post a Comment