Wednesday, October 16, 2013

elf korkmazerden tarfler

Selam degerli site okurlarimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün elf korkmazerden tarfler makalesini paylasmaya karar verdik.


Patatesi yediden yetmişe herkes çok sever kabul edelim, kızartmasından, oturtmasına, haşlamasından, közlenmişine kadar yemeyenimiz azdır:) Ben ve eşim de sıkı birer patates severiz bu arada :) Eşim patates kızartmasını çok sevdiği için bir gün yemek yapmayı yeni öğrendiğimden programları seyrediyordum, Uzman Tv'de bir sürü yemeği yapılışıyla birlikte izleyebiliyorsunuz bu arada- Elif Korkmazel'in sunumlarını ve anlatımlarını daha güzel bulduğumdan keyifle izledim kendisinin aşağıdaki yemeğini:

Kıymalı Patates Yemeği


Ardından patateslerle ilgili verdiği püf noktası dikkatimi çekti. Patatesi kızartırken çok fazla yağ sıçramaması için patatesleri havlu peçeteyle kurulayıp daha sonra yağa atıyordu, denedim oldu :) Sevdim...


Kendisine buradan teşekkür ederim...



Patates Kızartması

Malzemelerimiz:

4 tane orta boy patates

Tuz

Yapımı: Patateslerin kabuklarını soyup iyice yıkıyoruz. Kevgirle süzüp tuzladıktan sonra havlu peçeteyle fazla suyunu alıyoruz. Kızgın yağa atarak önlü arkalı kızartıyoruz:)





elf korkmazerden tarfler 1




elf korkmazerden tarfler 2


elf korkmazerden tarfler 3


elf korkmazerden tarfler 4



elf korkmazerden tarfler 5





Bu yazi hakkinda daha cok yazi inceleyebileceginiz faydali bir kaynak : ELIF KORKMAZEL

No comments:

Post a Comment