Monday, October 14, 2013

oya com

Merhabalar degerli web sitesi takipçilerimiz. Bugunku yazimiz oya com.


 



pullu tülbent oyası



annemin yapmış olduğu pullu tülbent oyası. benim canım annemde boş duramayanlardan mutlaka otururken bir şeylerle uğrasır. bu da anneciğimin güzel ellerinde çıkan tülbent


ellerin dert görmesin güzel annem


oya com 1



oya com 2



oya com 3



oya com 4


tığ işi tülbent oyaları



iğne oyalı örtülerden sonra sıra tığ işi tülbent oyalarında. hepsi birbirinden güzel sizlerde beğenirsiniz umarım. 



oya com 5



oya com 6



oya com 7



oya com 8



oya com 9



oya com 10



oya com 11



oya com 12



oya com 13



oya com 14



oya com 15


iğne oyası namaz başörtüsü



tatilde boş durmadım. gezdiğim gördüğüm yerlerden bir şeyler paylaşmak istedim. izmite dayımlara gittim. orada melahat yengemin komşusunun yapmış olduğu namaz başörtülerinin resimlerini çektim. çok güzel tülbentler havlular yapmış. sizlerlere de göstermek istedim. aslında ramazanda yayınlayacaktım ama yetişmedi. 


oya com 16



oya com 17



oya com 18



oya com 19



oya com 20



oya com 21



oya com 22



oya com 23



oya com 24



oya com 25



oya com 26



oya com 27



oya com 28



oya com 29


iğne oyalarına devam

daha önceden Sevimin yaptığı iğne oyalarını paylaşmıştım. bunlar da yeni yaptıkları. ellerine sağlık canım benim.


oya com 30



oya com 31



oya com 32



oya com 33



oya com 34



oya com 35



oya com 36



oya com 37



oya com 38



oya com 39



oya com 40






iğne oyaları

Marifetli arkadaşım Sevimin  yaptığı iğne  oyaları. hepsi birbirinden güzel . ellerine emeğine sağlık Sevim.


oya com 41



oya com 42



oya com 43



oya com 44



oya com 45



oya com 46



oya com 47



oya com 48



oya com 49



oya com 50



oya com 51


boyama tülbent



boyamadan yapmış olduğum tülbent. deseni çizip boyuyoruz. uç kısımlarını altın yaldızla boyuyoruz.  boyadıktan sonra altın yaldızın arka tarafından sadece uç kısımlarına tutkal sürüyoruz. atmaması için. ben beyaz ağaç tutkalı sürmüştüm.






oya com 52



oya com 53



oya com 54



oya com 55



teyzemin yaptığı oya



teyzecim bu oyalardan bir tane bana bir tane de kız kardeşime yapmıştı. elleirne sağlık teyzoş çok da güzel odular.  






oya com 56



oya com 57



oya com 58



oya com 59
 


iğne oyaları

bunlarda yengemin yaptığı iğne oyaları


oya com 60


oya com 61



oya com 62


oya com 63



oya com 64



oya com 65
   


halkalı tülbent oyası



Tülayın anneme yaptığı halkalı oya. serum oyası da deniliyor.   






oya com 66



oya com 67



oya com 68



oya com 69




       iğne oyası tülbent     

              iğne oyası denemelerimden birisi. öğrenmeye çalışıyorum. oyüzden kolay ve basit olanlarını                seçiyorum. kurdeleyle yapılmış olan gülleri arkadaşım verdi. bende iğne ile oyasını yaptım.


oya com 70



oya com 71
 

            boncuklu tülbent oyası

            buda bir diğer oya çalışmam. boncuklu olan


oya com 72



oya com 73
İĞNE OYASI

 Bir iğne oyası denemem daha. şimdilik küçük çiçekleri  yapabiliyorum. acemi işi yani. ama öğrenmeye niyetliyim.daha iyilerini de yayınlarım inşallah...... 






oya com 74



oya com 75



oya com 76



Bu yazi ile alakali daha fazla bilgi gorebileceginiz kaliteli bir web sayfasi : oya ve havlukenarı

No comments:

Post a Comment