Thursday, October 17, 2013

Sıkıldım, Bıktım, Yoruldum !



sikildim biktim yoruldum 1
Ben cidden çok sıkıldım/bıktım ve yoruldum insanlar/insanlıkla ilgili böyle şeyler duymaktan, görmekten, okumaktan ;

Kavga için sebepler bulmalarından

Sürekli kutuplaşmaktan

Her türlü saygısızlıktan

Her türlü özgürlüğün hakkın kendine has sayılmasından /görülmesinden

Ötekileştirilmelerden

Güçlü olanın herkesi susturma gücünden

Ezilenin hakkını savunurken sesini duyuramamasından

Kibirden

Küçümsenilmekten

Önemsiz gösterilmelerden

Kısıtlamalardan

Zorlamalardan

Ben bilirimcilikten

Sen de kimsincilikten

Sevgiden bahsedip nefret söylemleri atılmasından

Hayatın rengi olması gereken farklılıklarımızın oyunlara alet edilmesinden

Sürekli benzer konularla gündemin meşgul edilmesinden

İnsan canına saygının kalmamasından

Bir birini dinlemeyen insanlar olmamızdan

''Kendin ol!'' u ''Bencil ol!'' diye algılayanlardan...

Bıktım ya , insanların başka insanları kendi oluşturdukları dünyada yaşamak zorunda bırakmalarından !

No comments:

Post a Comment