Thursday, October 17, 2013

sizler icin ,,,,






sizler icin 1
kameramanlik yaptim,,,,siteyi uzun uzun dolastim

hosuma giden evleri kareledim:)))))

burasi kocaman sekiz seklinde bir site,, sekizin  yuvarlaklarini hayal edin

iclerinde iki tane gol var,,,sonra oralari daha guzel goruntuye getiricem

pili bitti ...kameramin:))))


sizler icin 2
evlerin cogunlugu bu gollere bakiyor...manzara super

evlerimizde yetistirdigimiz bitkiler,,,,burada bahcelerde


sizler icin 3



sizler icin 4
 gezmesi bile cok guzel...ilk geldigimde nem cok yuksekti

fakat simdi hava superrrrr..kis olmayan bir yermis orlando

iyimi?kotumu bilemem...ama her mevsimin yeri baskaaa diyorum

sizler icin 5her gun yagmur yagarken,,,nemle birlikte yagmurlarda azaldi..

buralarda bisikletle gezmeyi planliyorum:)))))ama simdi yollara alisma safhasindayimm


sizler icin 6



sizler icin 7



sizler icin 8



sizler icin 9
evler bir kac tarz da yapilmis,,,kim nasil isterse..

arsayi aliyorsunuz,,,size sunulan planlar esliginde nasil isterseniz...

bu site icin gecerli tabi bu anlattiklarim

insallah keyif almisinizdir,,,bu gezimizden


sizler icin 10



sizler icin 11



sizler icin 12
cayimi alip ,bu banka gelmeyi planliyorum:)


sizler icin 13



sizler icin 14
 her sey iyi guzelde,,,benim elimden cicek konusunda,,,bitki konusunda hic kurtulan olmadigi halde:))))))))buranin iklimine alisamadim

geleli 3 ay oldu,,,ne kadar ugrassam ...yok olmuyor

hakikaten cok emek verdim,,,ama nerede o benim sapancadaki minicik sebze bahcemmmm

simdi aglayabilirmiyim?

yok saka tabi ,,,ama olmadi,,,bir kac agac ektikkk,daha dogrusu ektim

cicekler,,,sebzeler

nazlana nazlana bir hal oluyorlar...


sizler icin 15



sizler icin 16
matruskalara devam ediyorum,,,sanmayin butun gun geziyorum:)

simdilik benden bu kadar....hepiize taaaaa uzaklardan selamlarimi,,,sevgilerimi yolluyorum


No comments:

Post a Comment