Sunday, October 20, 2013

Ve telefon çalar




ve telefon calar 1


Bundan 3 hafta önce cep telefonum çaldı ve telefondaki ses ''iyi günler hanım efendi, pronet güvenlik sistemlerinden arıyorum. Buğra Baltacı beyle görüşmek isterdim'' dedi. Bunu duyan ben önce şaşırdım, sonra gülmeye başladım ve '' pardon siz ne için aramıştınız ''dedim. Bayan '' Buğra beyin evi ile ilgili güvenlik sistemleri hakkında görüşmek için aramıştım''dedi. Ben tekrar gülmeye başladım.

Ve ''bakın, Buğra benim oğlum ve henüz 2,5 yaşında, yani onu aradığınıza emin misiniz'' diye gülümseyerek sordum. Buna duyunca karşımda ki bayan önce şaşırdı, sonra gülmemek için kendini tuttuğunu fark ettim. Ardından ''kusura bakmayın sistemsel bir yanlışlık oldu herhalde, o halde sizinle görüşelim''dedi. Ben de'' siz kameralı güvenlik sistemleri ile ilgili beni arıyorsunuz. Bu konu hakkında ve firmanız hakkında yeterince bilgim var. Fakat, oturduğum binada hem güvenlik elemanı, hem de güvenlik kameraları olduğu için ayrıca evin içine böyle bir sistem kurdurmayı düşünmüyorum'' dedim.

Anlıyorum, çok teşekkür ederim. Kusura bakmayın yanlışlık için diyerek, aynı anda gülerek kapadı telefonu.

Bu vesile ile Buğra'nın bir ilki daha olmuş oldu. İlk kez biri tarafından arandı ve bu kişi bayandı. Garip geldi. Geleceği hayal ettim bir an. Gün gelecek ve kız arkadaşları aynen bu şekilde arayacaklar oğlumu. Ne garip bir duyguymuş.

O gün, bütün gün yüzümde aptal bir gülümseme işle gezdim durdum.


No comments:

Post a Comment