Friday, October 18, 2013

kis modasi

Selam sevgili site okurlarimiz. Bugunku yazimiz kis modasi.

Efeniimmm Merhabalarr :) Başlığın saçmalığını görmezden gelerek hemen konuya atlamak istiyorum..Kış benim için çok ayrıdır..Ben kışa bayılırım arkadaş..Neden diyecek olursanız her sorana söylediğim gibi kıyafet kombinasyon seçeneği daha fazla oluyor kış günleri :D Ona da neden diyecek olursanız şöyle söyliyeyim,Yazın genellikle tişört,pantolon şort capri vs.birde ayakkabıdan başka hiçbir şey giyemiyorsun sıcak havadan ötürü..Oysa kışın siyah deri ceketiniii,kışlık yüksek tabanlı siyah botlarınıı,içinden geneli siyah, bordo-vişne çürüğü desenleri olan bir tişörttle, altına da vişne çürüğü boru paça pantolonla giyip botunun içine koydunmuu ahanda bir moda harikası :D

Tabii ki şaka yapıyorum ben yazında son derece uyumlu ve sıcak havaya aldırmadan kat kat giyinirim :D Ama kışı sevme nedenim bu değil aslında..Ne bileyim kış geldiğinde bir sıcaklık hissediyorum ben içimde..Soğuk havaya rağmen :) Yazı sevmiyorum arkadaşlarımdan uzak kaldığım için..Yazı sevmem için her yaz tropikal tatil köylerinde tatil yapmalıyım ki öylede bir şey olmadığına göre sevmem için bir nedende yok..


kis modasi 1


Hıh ne diyorduk, benim için Mall World mağzalarına desenli kazaklar geldiğinde kış gelmiş demektir :) Bu arada 'Mall World' Facebook'da bir moda oyunudur..Gerek yılbaşı olsun gerek kışın geçen herhangi bir gün olsun, nedense benim içimi ısıtır bana neşe verir..Planladığım yılbaşı kutlamalarım da hiçbir zaman beklediğim gibi gitmez ve fiyaskoyla sonuçlanır..İnşallah bu sene olmayacak..Son iki yılbaşıdır geri sayım yapılırken ağlayarak girdiğimi bilirim ki sanırım bu yüzden 2 yıldır oldukça mutsuzum..Yeni yıla nasıl girersen öyle geçer hesabı..Konuyu dağıtmayayım..Kış dedin mi benim gözler hemen D*f*cto ya kayar..Reklam olmasın diye harfleri eksik yazdım :D LC den gıcık kapmaya başladım çünkü aldığın şeyi değiştirmesi çok zahmetli oluyor..Kasada duran cırtlak sesli kızın 'Değişim nedeniniz nedir' demesinden usandım arkadaş :D İnce belli biri olarak ya üzerime oturan XS tişörtler (uzun kollu tercihim) ya da XXS gömlekleri severim..Her rengi giyerim, cırtlak sarı cırtlak pembe gibi cırtlak seriler dışında :P Bazen simsiyaha bürünürüm baştan aşağı içimden gelir..Ayakkabı tutkunuyumdur ve üst parçayla (tişör,ceket vs) ayakkabı rengimin uyuşmasına özen gösteririm.


kis modasi 2


Ve farkettim ki ben yine kendimden bahsediyorum :D Hayatımda hep bir şöminem olsun istedim ama olmadı aslında kendime özel bir giysi dolabı yada bir genç odası da hep istemişimdir ama öğrenci halimizde maalesef ki elimiz ailemize bakıyor ve benim hiç kendime ait odam olmadı ama umarım ilerde kendi evim olacak..Büyük hayallerim var..Çok büyük hayaller..Beni tanıyanlar bilir..Yine konuyu dağıtıyorum uff neyse şömineyi,bembeyaz karı hava soğuk olup üşüdüğünde aşkının sana ceketini vermesini,yine sevdiğin insanla battaniyeye sarılıp evde film izlenmesini,yine hayatının anlamıyla kar yağarken şirin bir cafe de sıcak çikolata içilmesini falan seviyorum böyle şeyleri her ne kadar ben yaşamamış olsamda :) Hayalini seviyorum..Hayaline aşığım ben..Yine bu blog aleminde birinden duyduğum bir sözdür 'Ben aşka aşığım..'


kis modasi 3


Neyse şekerler sonra görüşürüz..Çok çok öptüm..Dedikoducu Oğlan ;) Hahaa


Onerimiz ilginc konular ve siteler : kis modasi

No comments:

Post a Comment