Monday, October 21, 2013

MAKYAJ *** RIRI HEARTS MAC KOLEKSİYONU - RUJ MATTE NUDE - ***



Günaydınlar!






Böyle yeni aldığı ürünü hemen yazma alışkanlığım ve vaktim hiç olmamıştır. Yazanları da tebrik ederim hatta. Daha dün elime geçti. Ama MAC Riri Hearts koleksiyonundan aldığım ruju beklemeden fotoğraflayıp, yayınlamak istedim. Çünkü koleksiyon bayatladıktan sonra yazmanın bir manası olmayacaktı.






makyaj riri hearts mac koleksiyonu ruj matte nude 1






Ben bu seride bir kaç şeyi çok beğendim ama özellikle beklediğim o " Nude " ruju anında maccosmetics.com.tr aldım ki stokta kalmazsa korkusu ile, iyi ki almışım diyorum kısa sürede tükendi.






makyaj riri hearts mac koleksiyonu ruj matte nude 2






makyaj riri hearts mac koleksiyonu ruj matte nude 3






makyaj riri hearts mac koleksiyonu ruj matte nude 4






Riri Hearts Matte Nude, esmer hatta zenci tenin dudak rengi diyebilirim. Açık tenli insanların çıplak dudak rengi nasıl pembemsi ise onların ki kahvemsi. Evet, bu ruj kahve alt tonlu bir nude! Alırken kafamda " acaba bana yakışır mı çok beyaz tenliyim " diye bir soru işareti elbet vardı.






makyaj riri hearts mac koleksiyonu ruj matte nude 5






makyaj riri hearts mac koleksiyonu ruj matte nude 6






makyaj riri hearts mac koleksiyonu ruj matte nude 7






makyaj riri hearts mac koleksiyonu ruj matte nude 8






makyaj riri hearts mac koleksiyonu ruj matte nude 9






Nasıl bir mat ruj bu diyebilirsiniz. Ben bu ve bunun gibi mat rujları altına lip balm sürerek kullanıyorum. Hem sebebi bu olabilir hemde rujun yapısı dudağı kurutacak kadar mat değil, korkmayın!






Yine de esmer tenlilere daha çok yakışacaktır.






Tüm koleksiyona BURADAN ulaşabiliyorsunuz ama bu ruj gibi bir kaç ürün tükenmiş, ilk günden! Üzerinde " Tükendi " yazanlar ne yazık ki yenilenmeyecek ama " Yakında " yazanlar yenilenecekmiş. Kim bilir belki ilerleyen zamanlarda yeni farklı Riri koleksiyonları çıkar...






Bu rengi nasıl buldunuz, yorumlarınızı merak ediyorum:)








600 TL değerinde, makyaj ürünlerinden oluşan set ve ürünler olan hediye etkinliğime hala katılmadıysanız TIIK TIK!



RENKLİ GÜNLER ^_^


No comments:

Post a Comment