Sunday, October 6, 2013

4/4 LÜK




  • BabaSayfa

  • Çizimler

    • Genel

    • Karikatür

    • Çizgilerle Hayatım



  • Ivır Zıvır

    • Film Yazıları

    • Oyun Yazıları

    • Üye Hediyeleri

    • Hediye Çizim İste

    • Hakkımda



  • Sosyal Medya

    • Facebook

    • Twitter

    • Google +

    • Bloglovin

    • Linked In

    • Delicious

    • Pinterest

    • Netlog

    • Bloggers



  • Destek Ol

  • Ziyaretçi Defteri

  • Telif ©







4 4 luk 1






  • BabaSayfaya Dön »

  • 4/4 LÜK





4/4 LÜK




Yazan / Çizen : Abdullah Kara



4 4 luk 2
Aç bi adam değilim ben, yani öyle her şeyim olsun, her şeyim iyi olsun, hep rast gitsin gibisinden hayaller kuran ve bunları tekrarlayan biride değilimdir. Kişilik olarak ta 4/4 lük değilimdir, böyle ipne gibin, puşt gibin bişeyimdir aslında :P İşin makarası bi yana çok tutarsızım, bi bakarsın hunharca gülerim, neşe olmuştur 1.500 sonra bi bakarsın sanki sabah yatakta sarkozyle uyanmışım gibi bi surat, üzerine eşek oturmuş gibi bi ifade, pesimist ergen tripleri falan...



Bi yandan uğraşmadan bişey olmayacağını bilirim bi yandan da geri zekalı gibi hemen olsun diye hayallerini kurar, kendi kendimi strese sokar, kendi kuyruğunu ısırıp yemeye kalkan piton yılanı edalarıyla kendi kendimin götünde döner dururum.

İş hayatında abi abla falan gibisinden duygusal bağlar kurmıycam derim, henüz işin fragman kısmındayken bikaç tane abim ablam olur. Onlar beni zikler zannederim, onları umursarım falan. Sonra bi bakarım, ana! Çüklerinde bile değilim; hatta olaylar olaylar.

Çabuk sinirlenir, çabuk soğurum; bukalemun yanımda halt etmiş, hemen değişiveririm. Ortam kırmızıysa kırmızı donumu giyerim anlamında değil tabi, işinize geldiği gibi anlamayın nan münafıklar. Zaman zaman ortama ayak uydurmuş gibi görünsemde tıpkı o bukalemunun götü başı ayrı oynayan gözleri gibi kendimi kaybederim. İçten içe bi güzel hesaba alırım kendimi; sorgularımda sorgularım. O ara sen çok neşelisindir, ben ipnelik olmasın diye senden daha neşeli olurum; kahkahaya boğarım seni. Fakat ortamdan ayrıldığım an direk kabuk değiştirmeye giderim.

Yapabildiğim tek şey yazıp çizmektir, onuda adam gibi yapabilmiş değilim; blogu açalı olmuş 1 yıl ama takip eden sayısına bak :) Ben de istemezmiydim trt deki kıvırcık saçlı adam gibi resim yapmayı, bi dağ çizip orayı cenderme doldurmayı ve "belkide bu dağlarda hep cenderme vardır" demeyi ? Yok lan istemezdim sanırım; kendimden soğudum.

4/4 lük bi hayatta gözüm yok, öyle bişey de gözüm varsa na şuradan (Üsküdar) Papua yeni gineye gitmek nasip olmasın; yalanım varsa yıl başında Taksim meydanında fortlasınlar, İsviçre'nin dağlarında yetişmiş bıyıklı şişman bi kızla zorla hem imam nikahı hemde kilise de nikah kıysınlar bana. Saçma olurdu zaten, hiçbişeyin anlamı kalmazdı ki o zaman, para, aşk, huzur, sevgi hepsi bi arada olduktan bi süre sonra monotona bağlar gibi geliyo, bende ise maratona bağladı; sürekli koştur dur, bişeyler olsun diye koşturmaktan don dötüme yapıştı artık.

İstemiyorum abi 4/4 lük olmayı yada 4/4 lük bi hayata sahip olmayı, ama 4/0 lıkta istemiyorum be hocam. Kendimi de 4/0 ın pek üstünde göremiyorum çoğu zaman. Tamam 4/4 lük olmakta gözüm yokta, en azından bi 4/2 lik adam olsaydık fena olmazdı be reyiz. Hadi aşkta kaybettiysem işte kazansaydım, işte kaybettiysem aşkı bulsaydım yada hiçbiri olmadıysa kendi içimde huzurlu olsaydım ya la; yok, hiçbiri yok arkadaş. Hani huysuz teyzelerin yanındaki ufaklığa parmağıyla işaret edip "sakın şu abi gibi olma" dediği adamlar olur ya; sanırım onların familyasındanım bende. Malakus insanus...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !




No comments:

Post a Comment