Friday, October 18, 2013

Hediyeler, Alışveriş #3




O kadar çok şey birikmiş ki elimde bütün yazılarım geç kalıyor. Temmuz-Ağustos gibi fotoğraf çekip hatta yazı bile hazırladım ama yayınlamayı unutmuşum. Ben de yeni eklemeler de yapıp yazımı güncelleyip yayınlamaya karar verdim. Bu arada bekleyen o kadar çok yazım var ki, sizler nasıl yetişiyorsunuz bilmiyorum. Güncel olanları da tebrik ediyorum. Ben hiç olamadım, bu gidişle de olamayacağım.


hediyeler alisveris 3 1


John Frieda şampuandan memnun kalınca tekrar aldım. Heryerde 28 TL civarı iken Watsons'ta 24TL idi. Watsons'tan aldım.


hediyeler alisveris 3 2


Koton indiriminden bu bluzu aldım ama fiyatını hatırlamıyorum. 


hediyeler alisveris 3 3


Marmaris'te indirime giren yerel bir butikten bu bluzu aldım. 10TL 


hediyeler alisveris 3 4


Bunu aslında temmuz gibi almıştım C&A'dan. Araya kaynadı :) 


hediyeler alisveris 3 5


Ablam Polo Garage'dan almış. Biraz uzun bulunca bana verdi. Bu renge bayılıyorum :) 


hediyeler alisveris 3 6


Bu kapriyi yine Ablam Bon Prix'ten almış daha o giyemeden benim oldu :) 


hediyeler alisveris 3 7


Yine Marmaris'te bir butikten aldığım kalem etek. Kahve gibi çıkmış ama rengi bordo. İndirimde 15 TL idi. 


hediyeler alisveris 3 8


Bu tatlı post-itleri 1 milyoncu gibi bir yerden aldım. Çok da ucuzdu :) 


hediyeler alisveris 3 9


D&R alışverişi. Bazıları okundu bile. 


hediyeler alisveris 3 10


Hollanda'dan gelen bu değirmenlere bayıldım. 


hediyeler alisveris 3 11


Amsterdam bardaklarım çok güzel :) 


hediyeler alisveris 3 12


Doğum günü olan bir arkadaşa Body Shop'tan hediye var :) Umarım beğenir 


hediyeler alisveris 3 13


Gratis'ten aldıklarım. Betty Boop ojelerde 1+1=3 vardı (3al 2 ödeye ne oldu bilmem:D) 


hediyeler alisveris 3 14


Yine D&R


hediyeler alisveris 3 15


Turuncu Kasa'da Avene Cleanence Jel'de indirimi vardı. Yanında hediyeleri ile geldi.


Genelde 40 TL civarına satılan  Avene Cleanence Jel TuruncuKasa'da 22,25 TL.  İhtiyacınız varsa kaçırmayın. 


Sanırım artık sonbaharlık alışverişler yapmaya başlamalıyım :) Onları da kışın yazarım artık, umarım ilk baharda yazmam :)



No comments:

Post a Comment