Tuesday, September 3, 2013

KALEM KUTUSU SETİ


Boy boy konserve kutusunu, beyaz sprey boya ile, içli dışlı boyadım. Sonra peçete dekupaj yapıp süsledim. Kutuları kalın kartona yapıştırdım ve kenarlarından kestim. Böylece 3 kutu aynı kartona yapıştı ve birbirine bağlı kaldı.

Anlayacağınız kendimi zorlayarak  bugün atölye odamda biraz oyalanabildim.


kalem kutusu seti 1
Atölye dışında kalan zamanlarda televizyon haberlerini izledim. Her kanal farklı bir haber veriyordu.

-Suriye'de kimyasal silahı Esat kullandı. Kimyasal füzenin ateşlenme anının filmleri elimize ulaştı

-Amerika İncirlikte konuçlandı. Sınırlara tanklar yerleşti. Askerlerin izinleri kaldırıldı

-Fransa son anda fikir değiştirdi. "Sorunu politik yollarla çözmek daha akıllıca olur" dedi.

-Obama karar vermedi. "Suriye'de incelemelerde bulunan ekibin raporunu bekleyelim" dedi.

-BM "Kimyasal silahın Esat tarafından kullanıldığı kesinleşti" dedi.

-İran "Suriye'ye saldırı olursa İsraili haritalardan sileriz "dedi.


kalem kutusu seti 2


Sonra da düşündüm. TV de haberler dışında savaşa hazırlanan bir ülkede değil de savaşı dışarıdan izleyen bir ülkedeymişiz gibi, reklamlar, yemek programları, kahkahalarla karışık yarışmalar her zamanki yerlerindeydi. Beynim kafatasımdan çıkacakmış gibi hissediyorum. Biz nasıl bu kadar umursamaz bir ülke olduk. Biz nasıl oldu da esir edildik böyle.

Arkadaşlar. Özür diliyorum. Olayları yokmuş gibi kabul edemediğim için her defasında duygularımı yazacağım. Blogumda ülkemle ilgili endişelerimi de dile getireceğim.Hatta belki sadece düşündüklerimden oluşan postlar yayınlayacağım. Çünkü paylaşmazsam çıldıracakmışım gibi geliyor bana. Allah Türkiye'yi savaşa girmekten ve savaştan yana olan hükümetlerden korusun.


kalem kutusu seti 3kalem kutusu seti 4



kalem kutusu seti 5


kalem kutusu seti 6

No comments:

Post a Comment