Sunday, September 29, 2013

İş olsun diye çalışmak



İki hafta gezip yaydıktan sonra eve döndüm. Eve dönmek güzelmiş, ama işe... Tatil dönüşünde ofisteki ilk gün, of, işte o pek sevimsiz bir şey. Pazartesi sendromu duble oluyor. Grumpy cat suratıyla oturan insanlar var çevremde, haksız da sayılmazlar.






Gerçi ofiste hepi topu 4 kişiyiz, telefonlar az çalıyor; iş temposuna yumuşak geçiş... Şirket tatili nedeniyle ofisin büyük bir kısmı, Facebook'tan adım adım paylaştığı tatiline devam ediyor. Nerede ne yenmiş, ne içilmiş, nerede wc molası verilmiş; hepsini takip etmek mümkün çook şükür... Yoksa n'aparlarmış bilmem :) 






Şu an tam da bu haldeyim...






is olsun diye calismak 1


O değil de, asıl şöyle bir iş yapsaydım daha çok eğlenirdim bence. Titrek kuyruklu dört minnağa kitap okumak, mis :)


is olsun diye calismak 2



No comments:

Post a Comment