Saturday, April 5, 2014

orgu posetlik modelleri ve yapilisi

Merhabalar sevgili site takipçilerimiz. Bugunku yayinimiz orgu posetlik modelleri ve yapilisi.


    Daha önce bir tasarımımın olduğundan bahsetmiştim. Tasarımımın bir parçası olan rengarenk çiçeği sizlerle paylaşmıştım. İncelemek isterseniz buraya tıklayınız. Nihayet tasarımım bitti. Malum ülkemde poşet kullanımı revaçta. Gittiğiniz markette,pazarda her yerde poşet uzatıyorlar. Ee o poşetleri de koymak için bir yer lazım. Önceden poşetlerle ördüğüm kocaman bir poşet çantam vardı. Senelerdir kullanılmaktan iyice yıprandı. Ben de poşetlik yapmaya karar verdim. Çiçekli örgü poşetlik yaptım.Çok da şirin oldu. Şiş örgüsünün üzerine tığla çiçek süslemeleri yaptım. En üstüne de rengarenk çiçeğimi dikip üstüne bir sap yaptım. Gayet kullanışlı da oldu. Bakalım siz beğenecek misiniz?



orgu posetlik modelleri ve yapilisi 1





























Onerimiz enterasan makaleler : poşetlik modelleri

No comments:

Post a Comment