Saturday, April 5, 2014

Kullanışlı bir sehpa olsun!





Biz evde yayılarak,sere serpe oturmayı severiz. Eve hizmet ettiğim kadar evin de bize hizmet etmesi gerekir diye düşünürüm ...

Akşamları TV izleme alışkanlığımız yok,onun yerine güzel filmler ya da birkaç yabancı dizi izliyoruz . İki sezondur Vikingler ve başladığı günden bu yana Game of Thrones favori dizilerimiz oldu. Film izlemek güzel ama yanımızda bin türlü atıştırmalıkla ekran başına geçmesek iyi olacak. Neyse burayı hızlı geçelim :) Evin her bir tarafında ,elimizi attığımız her yerde sehpa olsun istiyoruz . 















Katla kaldır,yasla duvara,



Eşim "bir sehpa boyasana ama kullanışlı olsun! " deyince taaa yazın ham olarak Boyacı Kediden aldığım sehpayı başladım boyamaya. Tam 6 kat boyadım ,bi ara "tamam artık bırakıyorum ,vazgeçtim " diyecek hale geldim . O kadar yani. Folkart tuffy oldukça kapatıcı bir boyadır ama kapatmadı işte. Neyse sonra görselin zeminine uygun olsun diye sehpa ayaklarına beyaz renkle sünger doku yaptım, ( beyaz renk acrilic boyayı bir kaba koydum,deniz süngerini boyaya bandırıp fazlasını bir kağıda emdirdikten sonra objeye tampon yaptım) yeşil ve kahverengi boyayı hafifçe ıslattığım eski bir diş fırçasıyla  püskürttüm,yağlı boya eskitme yaptım. Yağlı boyanın kurumasını bekledim. Bu arada görseli de biraz eskittim. Bir kutu mat sprey cila bitene değin cilaladım. Yoruldum ama galiba değdi.






Hafta başı yaptım bitirdim ancak blok için fotoğraflayıp yazısını yazacak zaman bulamadığım için yayınlanması bu zamana kaldı ne yazık ki...



Günlerim akrabalarımızın yeni aldıkları evin tadilat işlerine yardım koşuşturmalarıyla geçiyor --bu gidişle anahtar teslimi ev tadilatı,dekorasyon işlerine de girişeceğim galiba :))) )--

Demem o ki buralara çok az uğrayabiliyorum,mazeretim budur !







İstersen bahçede kullan beni,







İster içeride bir yerlerde...





Sehpa bahane ,mankenim şahane

Bahar geldi ya artık açık havada daha çok boya yaparım ben...Yapar yapar paylaşırım :)

Güzel bir hafta sonu dileklerimle kalın sağlıcakla!

Not: Malzemeler ,ham mdf sehpa,görseller Boyacı Kedi'den,


Akrilik boyalar : Folkart tuffy  2 büyük boy ve  çok az koyu kahve, çok az koyu yeşil  acrilic boya,sprey cila ,Cadence dekupaj tutkalı İzmir-Sabuncu Craftsy'den (online satışları var)


No comments:

Post a Comment