Tuesday, April 22, 2014

Taare Zameen Par

Dürüst olmak gerekirse, 3 Idiots'a gelen yorumlara şüpheyle yaklaşmıştım.

Tavsiye ettiğiniz filmlerin isimleri uydurma gibiydi. Benle kafa bulduğunuzu falan düşündüm.

:)

Şimdi tek tek listemden filmleri eksiltirken önerdiğiniz filmlerin uydurma olmadığını görüyorum.

Sizden şüphelendiğim için beni affedin ^.^

Taare Zameen Par yani Every Child is Special yani Her Çocuk Özeldir.





İtiraf etmem gerekir ki, bu filmin başlarında çok sıkıldım.

Çocuğa sinir oldum. Ben de diğerleri gibi salak sandım ama ne yapayım. Biliyordum altından bir şey çıkacağını ama o bir şey çıkması bana uzun geldi.

Sonra o bir şey, geçici öğretmen kılığında geldi.

Aamir Khan 

Filmin bundan sonrası ise su gibi geçti.

Böyle bir öğretmen olmak herkesin hayalidir eminim. Öğretmen olmayı hayal etmeyenlerin bile.

Çok düşündürücü, eğitici bir film.

Kim bilir kaç çocuğumuz sorunu anlaşılamadığı için aptal yerine konuyor, hiç düşündünüz mü?

Filmi izlediyseniz düşünmüşsünüzdür, filmi izlemeyenler hiç düşündü mü?





Filmin konusu yorumdan da anlaşıldığı, hatta isminden de anlaşıldığı üzere, sorunlu bir çocuğun doğru bir eğitim görmesi sayesinde gösterdiği gelişimi anlatıyor.

Elimde olsa tüm eğiticilere, hatta tüm ebeveynlere izletirdim.

No comments:

Post a Comment